Mihan-Alunminium-Ghadir-LOGO
بازدید حسن نوروزی از پروژه جدید MAG

بازید نماینده مجلس؛ جناب آقای نوروزی از پروژه جدید MAG

سایت پروژه جدید شرکت میهن آلومینوم غدیر، در روز شنبه 20 خرداد 1402 میزبان نماینده مجلس یازدهم حاج آقا نوزری بود. 

میهن آلومینیوم غدیر با هدف توسعه فضای کار و درآمدزایی و اشتغال‌زایی هر چه بیشتر در حوزه صنعت تولید پروفیل آلومینیوم قصد دار تا در سال آینده از سایت کارخانه جدید خود، MAG+ در منطقه رباط کریم، شهرک صنعتی زواریه‌ای بهره برداری کند. 

در این راستا، نماینده حوزه انتخابی رباط کریم و بهارستان، آقای حسن نوروزی، در روز شنبه مورخ بیستم خرداد سال 1402 شمسی، از محل پروژه و روند ساخت کارخانه جدید شرکت میهن آلومینیوم غدیر، MAG بازدید کرد.

باحضور آقای حسن نوروزی   باقر تاتلاری   صادق تاتلاری   و   مجتبی تاتلاری .

حسن نوروزی در حضور خود محل پروژه علاوه بر بررسی روند ساخت سوله‌ها، در نشستی با مدیران ارشد شرکت میهن آلومینیوم غدیر، به پیگیری مشکلات کارخانه‌‌ی میهن نیز پرداخت.

آقای حسن نوروزی، نماینده فعلی حوزه انتخابی رباط کریم و بهارستان در دولت یازدهم، سال ۱۳۳۹ در استان خراسان رضوی، شهر مشهد متولد شد.

حوزه تحصیلات ایشان شامل اتمام دروس خارج فقه و اصول و  دریافت مدرک دکتری مدیریت راهبردی می‌باشد. ایشان پس از اتمام سطح سه حوزه، سابقه فعالیت به عنوان وکیل پایه یک دادگستری، مدیر مدرسه علمیه و  قاضی دادگستری را در پرونده سوابق کاری خود دارد.

حسن نوروزی در کارنامه نمایندگی خود سمت نماینده حوزه انتخابیه رباط‌کریم و بهارستان در دوره هشتم و دهم مجلس شورای اسلامی و عضو و سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوق در مجلس دهم را نیز دارد. وی علاوه بر این در مجلس هشتم عضو و دبیر اول کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس بود.

میهن آلومینیوم غدیر، شناخته شده با برند MAG قصد دارد کارخانه جدید به مساحت 8 هکتار در نزدیکی کارخانه میهن احداث کند. هدف است تا این عضو جدید خانواده مگ که فازهای مختلف آن در دست احداث قرار دارند، در راستای ارائه هر چه سریع‌تر خدمات صفر تا صد تولید پروفیل آلومینیوم، ساخت قالب اکستروژن، اجرای انواع خدمات سطحی پروفیل آلومینیوم ( مانند آنادایز، الکترواستاتیک، براش، پولیش، ماشین کاری و قطعه سازی ) با کیفیتی برتر مبنی بر استانداردهای روز اروپا قدم بلندی بردارند. 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Mihan-Alunminium-Ghadir-LOGO
Mihan-Alunminium-Ghadir-LOGO
Mihan-Alunminium-Ghadir-LOGO